Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Διαβάζοντας το Ψαλτήρι για καθαρισμό αρνητικών ενεργειών



Ψαλμοί

Οτιδήποτε έχω παρουσιάσει στο παρόν μπλογκ ανήκει στην Λευκή Πλευρά και δεν μπορεί να αλλοτριωθεί προκειμένου να παραβιάσει βούληση άλλου ανθρώπου. Με το Ψαλτήρι, όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά. μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ιδιοτελή κίνητρα και οφείλω να σας επιστήσω την προσοχή στο εξής : Δεν επιτρέπεται σε κανέναν να χρησιμοποιήσει τα κείμενα στο Ψαλτήρι για σκοπό που παραβιάζει την ελεύθερη βούληση άλλου ανθρώπου, γιατί εάν το κάνει, η Ενέργεια θα το στρέψει κατευθείαν επάνω του.
Μετά το παραπάνω δεδομένο, θεωρώ εξαιρετικά χρήσιμο στο παρόν σημείο να συμπεριλάβω χωρία από το Ψαλτήρι, τα οποία είναι αυστηρά επιλεγμένα μόνο και μόνο για να λειτουργήσουν σαν ευχές λυσίματος και καθαρισμού.
Για Προστασία
3, 25, 26, 27, 55, 58, 63, 68, 69, 79, 90
Για Καθαρισμό από αρνητικές ενέργειες
1, 6, 7, 8, 11, 12, 13, 27, 37, 40, 45, 46, 50, 51, 52, 54, 57, 68, 81, 101, 111, 117.

Προϋποθέσεις: 

Χρειάζεται :
1) Να διαβάζετε ΜΟΝΟ το αρχαίο κείμενο. Η μετάφραση δίπλα είναι η ερμηνεία που του έχουν δώσει και δεν πέφτει πάντοτε μέσα.
2) Να δηλώσετε την πρόθεσή σας / το σκοπό σας πριν αρχίσετε να διαβάζετε τους ψαλμούς πχ. "Θα ήθελα να καθαριστεί κάθε αρνητική ενέργεια από επάνω μου και να αντικατασταθεί με Υγεία και Χαρά".
3) Να διαβάζετε καθαρά, όχι απαραίτητα δυνατά, αλλά χρειάζεται τουλάχιστον να τα ψιθυρίζετε και επειδή η γλώσσα στο Ψαλτήρι είναι δύσκολη, διαβάζετε αργά !
4) Μπορείτε να διαβάζετε το Ψαλτήρι όχι μόνο καθημερινά, αλλά και πολλές φορές κατα τη διάρκεια της ημέρας. Δεν υπάρχει περιορισμός.
5) Σε όσους έχω απαντήσει ότι δεν έχουν μαγεία, αλλά ότι οι σκέψεις τους έχουν δημιουργήσει την αρνητική πραγματικότητά τους, για όλους εσάς είναι κατάλληλοι οι καθαρισμοί με το Ψαλτήρι. 
6) Σε όσους έχω πει ότι υπάρχει τελετουργικό, ή ότι χρειάζεται λύσιμο λόγω της ισχύος των οντοτήτων, ΔΕΝ είναι επαρκές το Ψαλτήρι, και  μάλλον κακό θα κάνετε στον εαυτό σας εάν το χρησιμοποιήσετε για καθαρισμό σας, γιατί θα εξαγριώσετε τις οντότητες, θα φωνάξουν κι άλλες και μετά θα είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνει λύσιμο.
7) Πάντα να έχετε πάντα υπόψη σας, όταν διαβάζετε κάτι π.χ. τις ευχές του Κυπριανού ή το Ψαλτήρι και τα πράγματα πηγαίνουν χειρότερα, τότε ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ. Πολύ απλά, δεν επαρκούν αυτά για τον καθαρισμό σας και χρειάζεστε λύσιμο.
8) Μην καθαρίζετε 'γενικά' ανθρώπους με το Ψαλτήρι, γιατί θα αρχίσετε να μαζεύετε εσείς μαυρίλα (κατάρες, επικίνδυνες οντότητες, τελετές κλπ κλπ). Έτσι, ούτε ο άλλος θα καθαριστεί και όλες οι οντότητες που έχει μαζέψει θα έρθουν και σε εσάς και θα αρχίσετε να βιώνετε επιθέσεις.
Γι' αυτό, προτείνω το Ψαλτήρι ΜΟΝΟ για απλούς καθαρισμούς (μετά από έναν τσακωμό, μετά από μία επίσκεψη σε νοσοκομείο ή στα δικαστήρια, αν υπάρχει γκρίνια στο σπίτι, αν πήγατε κάπου και δεν αισθάνεστε καλά μετά).
9) Μπορείτε να διαβάσετε καθαρισμούς και για άλλο άτομο, πχ το παιδί σας ή τον σύζυγό σας, δηλώνοντάς το από την αρχή ότι π.χ. "Πρόθεσή μου είναι να καθαριστεί το παιδί μου από οποιαδήποτε αρνητική ενέργεια έχει επάνω του και  να αντικατασταθεί με φως και αγάπη".
10) Όσους αντέχετε διαβάζετε. Αν έχετε συμπτώματα ψυχικής επίθεσης (π.χ. πόνους στο σώμα, αρνητικό συναίσθημα κλπ) αρχίζετε από την προστασία. Αν είσαστε μια χαρά, κάνετε τους καθαρισμούς πρώτα και μετά βάζετε προστασίες.
11) Πάντα να θυμάστε να βάζετε σαφή πρόθεση πχ "να προστατευθεί το σπίτι μου και όσοι μένουν μαζί μου (πείτε τα ονόματα του συζύγου, των παιδιών σας, των κατοικιδίων σας) από τον τάδε και να προστατευθεί κάθε τομέας που είμαι ευάλωτη, αγαπώ και με ενδιαφέρει" (π.χ. μπορεί να είσαστε ευάλωτοι οικονομικά και να χτυπήσουν εκεί και όχι στην υγεία ή στο γάμο σας).

Το καλό με το Ψαλτήρι είναι ότι μπορείτε να το έχετε μαζί σας οπουδήποτε είσαστε. Δεν τραβά την προσοχή, είναι μικρό και διακριτικό και που, καλό θα ήταν, να μην το έχετε σε κοινή θέα, αλλά να το κρατάτε αποκλειστικά και μόνο για τη δική σας χρήση, επειδή ενεργοποιείται με τη δική σας Ενέργεια και από τις δικές σας εντολές.

To Ψαλτήρι δεν είναι εβραϊκό. Είναι Ελληνικό και η αλλοτρίωση των κειμένων από τους εβραίους είναι μηδαμινή. Πολύ απλά, όπου μέσα στο κείμενο βρίσκετε τη λέξη «Ιερουσαλήμ», μπορείτε να την αντικαταστήσετε με τον τόπο που ζείτε, π.χ. «Αθήνα», «Θεσσαλονίκη», «Ηράκλειο» κλπ, όπου βρίσκετε τη λέξη «Ισραήλ» βάζετε «Ελλάδα», όπου βρίσκετε ονόματα όπως «Αβραάμ» κλπ βάζετε το όνομα της οικογένειά σας.
Από τους πιο αγαπημένους μου ψαλμούς είναι ο 117, ο οποίος με τις αλλαγές γίνεται:
"Εξομολογείσθε τω Κυρίω, ότι αγαθός, ότι εις τον αιώνα το έλεος αυτού. Ειπάτω δη οίκος Ελληνικός ότι αγαθός, ότι εις τον αιώνα το έλεος αυτού. Ειπάτω δη οίκος Παπαδόπουλου ότι αγαθός, ότι εις τον αιώνα το έλεος αυτού. …"

Θα με ενδιέφερε πάρα πολύ η απόκρισή σας όσον αφορά τη χρήση των Ψαλμών για καθαρισμό. Γι' αυτό, αν θέλετε αφήστε μου κάποιο σχόλιο από κάτω. π.χ. Χασμουρηθήκατε καθόλου όσο διαβάζατε τους Ψαλμούς;; 

Πάντα μπορείτε να στέλνετε τα στοιχεία σας στη διεύθυνση  olistictherapies@gmail.com, προκειμένου να σας ελέγξω ενεργειακά, δωρεάν, πριν και μετά τους καθαρισμούς σας.

Το Ψαλτήρι το αγοράζετε στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας. Αν δεν το έχει, θα το παραγγείλει και θα σας το  φέρει. Κοστίζει από 8 έως 15 ευρώ αναλόγως των ταχυδρομικών χρεώσεων.

Επίσης, επειδή είχα πολλές ερωτήσεις για τον 'εξάψαλμο', σας γράφω τους αντίστοιχους αριθμούς των έξι αυτών ψαλμών: 3, 37, 62, 87, 102, 142.

καλλιόπη

31 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, σήμερα αρχισα να διαβαζω το ψαλτηρι και μ επιασε χασμουρητό. Σημαίνει κάτι αυτό;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως αυτό σημαίνει ότι επέρχεται καθαρισμός. Μπαίνει νέα ενέργεια στο σώμα - νέος αέρας - που διώχνει έξω οτιδήποτε δεν χρειαζόμαστε. Το ίδιο όταν μας ξεματιάζουν, που χασμουριόμαστε, που υποδεικνύει ότι έχουμε αρχίσει να καθαριζόμαστε.

      Διαγραφή
  2. Kαλησπερα σας κα Ποπη,........με εχετε εντυπωσιασει με τις γνωσεις σας κ θα ηθελα να σας γνωρισω.Εγω θελω να μπορω να βρισκω τα μαγια, οπου κ αν βρισκονται κ απο οποιον κ αν ειναι.Μπορουμε ????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηθελα να ρωτησω ολους τ ψαλμους που λετε για καθαρισμο αρνητικης ενεργειας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να τους διαβάζεις όλους, ή να επιλέξεις κάποιους που σου αρέουν περισσότερο, αλλά να τους διαβάζεις κάθε ημέρα.

      Διαγραφή
    2. Οταν προσεύχεσαι κάθε μέρα ; ισχύει το ίδιο με τους ψαλμούς ; Μήπως χρειάζεται κάποιες συγκεκριμένες ώρες ; Το βράδυ ή το πρωί είναι καλύτερα ;

      Διαγραφή
    3. https://smaragdino.blogspot.com/2021/09/blog-post.html

      Διαγραφή
  4. Πολυ καλοι οι ψαλμοι .....πριν σχεδον ενα μηνα μου ειπαν να διαβαζω καθε μερα και απο ενα καθισμα .στην αρχη με επιανε εκνευρισμος αλλα μετα εγιναν επανασυνδεσεις στην οικογενεια π.χ μιλησα με την κουνιαδα μου που πραγματικα δεν ειχαμε καλες σχεσεις και γενικα ηρθε γαληνη στην ψυχη μου!!!βεβαια εχω δουλεια ακομα αλλα Δοξα Τον Θεο καλυτερευσα!σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστω πολυ,που με βοηθησατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν διαβάζω τους ψαλμούς έχω συνέχεια χασμουρητό θα ήθελα να σας δω από κοντά παρακαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χασμουρητό το φέρνουν οι δαιμονες, ώστε να σε αναγκάσουν να σταματησεις την προσευχή. Δοκίμασε να κάνεις οποιαδήποτε προσευχή και θα το παρατηρήσεις ξανα. Αυτό που έχεις να κάνεις εσύ είναι να επιμένεις στην προσευχή σου, τουτέστιν να συνεχίζεις να διαβάζεις το ψαλτηρι,χωρίς να σε απασχολεί το χασμουρητό ή οποιαδήποτε σκέψη προσπαθεί να σε αποπροσανατολίσει.

      Διαγραφή
    2. Η Πόπη λέει ότι με το χασμουριτό καθαριζόμαστε, εσύ λές το αντίθετο. Τελικά τι ισχύει. Εχεις ασχοληθεί με αυτά τα θέματα ;

      Διαγραφή
    3. Ισχυει οτι η αρνητικη ενεργεια απο μεσα μας βγαινει μεσω του στοματος...Αλλα οταν μιλαμε για ενοχλησεις την ωρα της προσευχης, οπως υπνηλία,εκνευρισμος χωρις λογο κτλ. τοτε σιγουρα ειναι δαιμονικη ενεργεια!

      Διαγραφή
  7. Εχω βασημες υποψιες οτι εχω θεματα απαντηστε μου καποια στιγμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πως μπορω να ερθω σε επικοινωνια μαζι σας υπαρχει καποιο τηλεφωνο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Στείλε μου μέηλ στη διεύθυνση olistictherapies@gmail.com
      Δεν είναι δυνατό να γράψω το τηλέφωνό μου εδώ.
      Ούτε εσύ να αφήσεις προσωπικά σου στοιχεία, σε παρακαλώ.

      Διαγραφή
  9. Το ψαλτηρι είναι μια προσευχή στο Θεό και δεν νομίζω ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί απλά σαν ένα μέσο καθαρισμού αρνητικής ενέργειας. Με αυτό εννοώ ότι πρέπει να δίνουμε βάση στα λόγια που έγραψε ο Δαυίδ και οι άλλοι υμνογραφοι, τα οποια παραπέμπουν στην ταπείνωση και την έκκληση για βοήθεια από το Θεό, Τον οποίος Τον παρακαλουμε να μας ελεησει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πώς θα καταλάβω ότι δεν έχω μαγεία για να διαβάσω το ψαλτήρι και τι θα διαβαζω κάθε μέρα ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ειμε ειδικη αλλα πιστευω οτι το ψαλτηρι βοηθαει παρα πολυ και μπορουμε να το διαβαζουμε καθημερινα για ψυχικη ηρεμια και βοηθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πως μπορω να ξερω οτι οτι η οικογενοια μου δεν εχει μαγεια για να μπορεσω να ξεκινησω να διαβαζω το ψαλτιρι δεν ξερω το μεηλ μου εχω μεσεντσερε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα σας έχω στείλει μειλ ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όταν έχουμε δεχθεί μαύρη μαγεία,που μπορούμε να απευθυνθούμε?μπορεί κάποιος να με βοηθήσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερα διαβαζω το ψαλτηρι κ εχω πονοκεφαλους την αλλη μερα κ νιοθω σαν ζομπι τι να εχω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να μου στείλεις μέηλ στη διεύθυνση olistictherapies@gmail.com, να κοιτάξω τί μπορεί να έχεις.

      Διαγραφή
  16. καλημερα και γω παιδευομαι 3 χρονια με μαγειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή