Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Λυσίματα Μαύρης Μαγείας


Όσο και να φαίνεται απίθανο και, ορισμένες φορές, απίστευτο, ακόμη και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν ‘μάγια’ σε άλλους, για οποιοδήποτε λόγο και αιτία. Και μάλιστα, πληρώνουν αδρά για κάτι τέτοιο… Οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι απαραίτητα αμόρφωτοι ή απαίδευτοι. Οι πιο πολλοί από αυτούς είναι μορφωμένοι και με κάποιο σημαντικό κοινωνικό status. Κι όμως, καταφεύγουν σε αυτές τις τακτικές, γιατί, πολύ απλά, δεν έχουν καταλάβει ότι δεν είναι ο άλλος το πρόβλημά τους, αλλά ότι αυτοί οι ίδιοι έχουν πρόβλημα. 

Ορισμός μαύρης μαγείας: Οτιδήποτε κάνει κάποιος για να επηρεάσει τη βούληση ενός τρίτου. Και το εννοώ, «Οτιδήποτε». Οτιδήποτε κάνουμε σε κάποιον άλλον, ακόμα κι αν τον αγαπάμε, με σκοπό να αλλάξουμε τη βούλησή του, εμπίπτει στον τομέα της μαύρης μαγείας.


Για να μιλήσουμε για μαύρη μαγεία χρειάζεται ο άλλος να είναι απών, διαφορετικά, μιλάμε για εξαναγκασμό, ψυχολογική ή σωματική βία κλπ κλπ, που δεν τα εκλαμβάνουμε ως κομμάτι της μαύρης μαγείας, γιατί το άτομο είναι γνώστης αυτών που του συμβαίνουν και, σε κάποιο βαθμό, του συμβαίνουν εκουσίως (μη με δείρει κανείς, δεν εννοώ ότι θέλει να πονάει, μπορεί να νομίζει ότι «το αξίζει» ή ότι «δεν γίνεται διαφορετικά», «έτσι έχουν τα πράγματα» κλπ).


Ακόμα και το κουτσομπολιό ανήκει στη μαύρη μαγεία, αφού: 1) σχολιάζουμε κάποιον απόντα με ζήλο ή φθόνο , 2) λέμε πράγματα που δεν τον βοηθούν, ή που δεν τον τιμούν, ή που τον υποτιμούν ή τον μειώνουν. Δεν υπάρχει θετικό κουτσομπολιό. Ενεργειακά, όταν κουτσομπολεύουμε «κλέβουμε» μέρος της ενέργειάς του και το χρησιμοποιούμε εμείς. Όταν κουτσομπολεύουμε τη γειτόνισσα ή έναν συνάδελφο για  αυτά που φοράει, για τον τρόπο που φέρεται κλπ κλπ δεν κάνουμε καλό ούτε σε αυτόν, ούτε σε εμάς ! Αυτό ονομάζεται «κακό επιλάλημα», «κακός οφθαλμός», κοινώς κακογλωσσιά και βεβαίως ανήκει στη μαύρη μαγεία και όταν γίνεται για μεγάλο χρονικό διάστημα σωρεύεται η αρνητική ενέργεια και το άτομο χρειάζεται λύσιμο.


Υπάρχουν διαβαθμίσεις – όπως σε όλα τα πράγματα – ποιότητας και ποσότητας. Δηλαδή, είναι άλλη η βαρύτητα εάν έχει γίνει  τελετουργικό (υπάρχουν τελετουργικά μόνο με λόγια, υπάρχουν τελετουργικά με κεριά, σχοινιά, ομοιώματα κλπ, τελετουργικά με αίμα ζώου, συνήθως) και άλλο αν απλώς κάποιος σας κακολογεί καθημερινά (ποσότητα), ή σας φθονεί  ή ή σας θεωρεί υπεύθυνο για κάθε τι που πηγαίνει άσχημα στη ζωή του, σκέψεις που 'δουλεύουν' για μεγάλο χρονικό διάστημα. Όλα τα παραπάνω, αν παραμείνουν αποκτούν υπόσταση (αρνητικές σκεπτομορφές), τρέφονται από τον παθόντα, ισχυροποιούνται με τον καιρό και χρειάζεται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να καθαριστούν.

Οπότε, υπάρχουν δεσίματα για κάθε πικραμένο: «Για να παντρευτεί, επιτέλους, η κόρη μου», (αυτόν που δεν την θέλει, προφανώς), δεσίματα για να χαλάσει ο γάμος του/της άλλου/άλλης (γιατί μας έφαγε το χωράφι και πρέπει με κάποιον τρόπο να εκδικηθούμε), δεσίματα πεθεράς προς νύφη (γιατί «του αξίζει του κανακάρη μου κάτι καλύτερο») και πάει λέγοντας. 

Και για να μην αναφέρω εδώ, για τις κατάρες...

Βασικό ! Αν ξεματιάζετε άλλα άτομα ... παίρνετε πάνω σας και τις οντότητές τους !!  Τουλάχιστον, ξεματιάζετε μόνο την οικογένειά σας και όχι ξένους, ιδιαίτερα αν δεν ξέρετε να καθαρίζεστε μετά, που, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αρκεί καθαρισμός μόνο, αλλά χρειάζεστε λύσιμο.

Ένα λύσιμο μπορεί να χρειαστεί από μία εβδομάδα έως μερικούς μήνες, εξαρτάται από το πόσο παλιά είναι τα μάγια, τί μέσο έχει χρησιμοποιηθεί, πόσο ισχυρές οντότητες έχουν αναλάβει κλπ. Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος παρών στο λύσιμό του, αυτό γίνεται και από απόσταση (και μάλιστα, το προτιμώ από απόσταση, γιατί έχω δει αρκετά δαιμονικά για μια ολόκληρη ζωή).

Τα μάγια επιβαρύνουν τη ζωή ενός σπιτιού, προσκαλώντας δαιμονικά, δημιουργώντας αρνητικές σκεπτομορφές που τρέφονται από όλους όσους μένουν στο σπίτι. Μπορεί να δημιουργήσουν τσακωμούς, θυμό, άγχος, οικονομικά προβλήματα και σύντομα έρχεται και η αρρώστια.

Θυμάμαι, όταν μετακόμισαν οι διπλανοί μας και μετέφερναν τα πράγματά τους, είδα ένα τεράστιο μαύρο πράγμα να περπατά στο ταβάνι, προκειμένου να εγκατασταθεί μαζί τους, ξανά, στο καινούργιο σπίτι τους!
Ναι, ο κάθε άνθρωπος έχει τεράστιες δυνάμεις και αφάνταστη αντοχή! Αλλά, πάντα υπάρχουν περίοδοι όπου ο καθένας λυγίζει κάτω από το βάρος των οικονομικών-κοινωνικών-οικογενειακών καταστάσεων. Τότε είναι που «στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται».

Εύχομαι σωματική και συναισθηματική Υγεία σε όσους διάβασαν το άρθρο μου. Αχρείαστη να είμαι, αλλά, για παν ενδεχόμενο, αν χρειαστείτε ποτέ κάτι, στείλτε μου μέηλ στο olistictherapies@gmail.com.
καλλιόπη

ΥΓ.1. Όσοι από εσάς επιθυμούν να μου στείλουν τα στοιχεία τους να τους κοιτάξω, θεωρώ δεδομένο ότι έχετε διαβάσει με προσοχή και ότι συμφωνείτε και αποδέχεστε τα όσα γράφονται στην Πολιτική Απορρήτου στο λινκ 
https://smaragdino.blogspot.com/2018/05/blog-post.html
 
 Υ.Γ.2. Όσοι από εσάς θέλουν να κοιτάξω  άλλον άνθρωπο (τον φίλο σας, τον σύζυγό σας, τον αδελφό σας κλπ)  ΜΗΝ το κάνετε. Στις 95% των περιπτώσεων αυτών ΔΕΝ μου επιτρέπεται να τους δω, επειδή παρεμβαίνω στο ενεργειακό τους πεδίο χωρίς την άδειά τους. Αν θέλετε να σας ελέγξω ενεργειακά (το κάνω δωρεάν), πολύ ευχαρίστως, αρκεί να στείλετε μήνυμα στο olistictherapies@gmail.com με τα στοιχεία σας. Άλλωστε, αν ο/η σύζυγός σας,  ή ο εραστής σας, ή ο γονέας σας είναι λερωμένος/η τότε, κατά πάσα πιθανότητα, θα είσαστε και εσείς, οπότε, αν θέλετε, ρωτήστε με ΜΟΝΟ για τον εαυτό σας. 
Επίσης, αν ξεματιάζετε άτομα εκτός της άμεσης οικογενείας σας (δηλαδή εκτός της άμεσης γραμμής αίματος = μαμά-μπαμπάς-γιος-κόρη-γιαγιά-παππούς) να μου το λέτε από την αρχή, γιατί, μετά, βρίσκω επάνω σας οντότητες από τελετουργικά που έχουν γίνει σε άτομα που δεν έχουν σχέση μαζί σας και μπερδεύεστε.
 
Υ.Γ.2. Σας παρακαλώ θερμά, γράφετέ μου Ελληνικά και όχι greeklish.

Υ.Γ.3. Αν θέλετε να μάθετε να διαβάζετε τις ευχές καθαρισμού & προστασίας στο Ψαλτήρι, μπείτε εδώ : http://smaragdino.blogspot.gr/2016/03/blog-post.html.

Υ.Γ.4. Μην αφήνετε προσωπικά σας δεδομένα & στοιχεία σας εδώ !!! 
Το μέηλ επικοινωνίας είναι : olistictherapies@gmail.com


*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας.

44 σχόλια:

  1. Καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω τισ επιπτωσεις που μπορει να εχει το λυσιμο σε εμενα πχ αν μπω στη διαδικασια να λυσω φυσικα με τη βοηθεια σας μαγεια φιλου μου,θπαρχει περιπτωση το κακο να γυρισει σε εμενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απολυτως βέβαιο, ότι, όταν κάποιος κάνει λύσιμο, όλες οι αρνητικές ενέργειες έρχονται σε αυτόν για να τον σταματήσουν. Αν δεν ξέρει κάποιος να βάζει τις κατάλληλες προστασίες, είναι σίγουρο ότι θα χρειαστεί ο ίδιος λύσιμο μετά ...

      Διαγραφή
    2. Μήπως θα μπορούσες να μου στείλεις μήνυμα στο olistictherapies@gmail.com για να μπορώ να στα πω με μεγαλύτερη άνεση ??

      Διαγραφή
  2. Ναι, έχω, αλλά δεν θα το γράψω εδώ. Αν θέλεις να επικοινωνήσουμε στείλε μου μήνυμα στο olistictherapies@gmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αν μου έχεις στείλει μέηλ, τότε σίγουρα θα σου απαντήσω. Απλώς υπάρχει μεγάλη σειρά προτεραιότητας.

      Διαγραφή
  4. Ολα τα πραγματα στην ζωη μου ειναι πολυ δυσκολα και με πολυ δισκολιες καθε μερα καθε ωρα.ολα αναποδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράψε μου τα στοιχεία σου και στείλτα μου στο olistictherapies@gmail.com. Εγώ θα σε κοιτάξω και θα σου απαντήσω δωρεάν.

      Διαγραφή
  5. Θα ήθελα να περιγράψω την εμπειρία μου σχετικά με λύσιμο μαύρης μαγείας.
    Δεχόμουν επιθέσεις μαύρης μαγείας αρκετό καιρό πριν το καταλάβω. Κάποια στιγμή τα συμπτώματα έγιναν πολύ έντονα κι έτσι άρχισα να ψάχνω την περίπτωση να είναι όλα αυτά αποτέλεσμα μαύρης μαγείας.
    Τα συμπτώματά μου ήταν τα εξής: είχα μια επίμονη θολούρα στο μυαλό, δηλαδή μπερδευόμουν στη σκέψη και στην ομιλία, ξεχνούσα συνέχεια, έκανα πολλά λάθη και είχα μόνιμα σχεδόν μια ελαφριά ζαλάδα. Επίσης, κουραζόμουν αδικαιολόγητα εύκολα. Γι αυτό ήθελα να κοιμάμαι και να ξεκουράζομαι πολύ κι απέφευγα να βγαίνω για πολλές ώρες από το σπίτι εκτός κι αν ήταν αναγκαστικό. Πήγα σε γιατρό, έκανα εξετάσεις και ήταν όλα τα αποτελέσματα φυσιολογικά. Μετά, άρχισα να έχω επίμονους εφιάλτες με δαιμονικά πλάσματα. Αυτά τα όνειρα με τάραξαν πολύ κι άρχισα να έχω φοβίες και ήμουν στα πρόθυρα στης κατάθλιψης.
    Τότε απευθύνθηκα σε εσάς που γνωρίζετε και μπορείτε να καταλάβετε αν έχει υπάρξει επίθεση μαύρης μαγείας. Μου βεβαιώσατε ότι όντως όλα αυτά τα συμπτώματα προέρχονταν από επιθέσεις μαύρης μαγείας και με καθοδηγήσατε τί να κάνω προκειμένου να απαλλαγώ. Δεν ήταν δύσκολο, ήθελε αποφασιστικότητα και αφοσίωση.
    Από τη στιγμή που έγινε το λύσιμο είδα πολύ μεγάλη διαφορά. Ουσιαστικά όλα τα συμπτώματα εξαφανίστηκαν. Τα δαιμονικά όνειρα δεν ξαναγύρισαν από τότε, η ενέργειά μου ανέβηκε πολύ, δεν κουράζομαι εύκολα και η σκέψη μου καθάρισε. Έμαθα να ελέγχω το ενεργειακό πεδίο μου και να βλέπω αν είμαι καθαρή κι έτσι μπορώ να κάνω καθαρισμούς όταν είναι απαραίτητο.
    Μπορώ να πω ότι το δυσκολότερο στάδιο στην εμπειρία μου αυτή, ήταν όταν ήμουν ανυποψίαστη και νόμιζα ότι έχω κάτι παθολογικό. Όλοι αυτοί που κάνουν μαύρη μαγεία, θέλουν να έχουν τα θύματά τους ανυποψίαστα. Γιατί τότε μπορούν να τους επιβαρύνουν ολοένα και περισσότερο, χωρίς να υπάρχει καμία αντίδραση σ’ αυτές τις πράξεις. Από τη στιγμή που θα καταλάβει κάποιος τι πραγματικά του συμβαίνει, τότε αρχίζει ουσιαστικά και η θεραπεία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ιδιο συμβαινει και σε μενα, υπαρχει καποιο τηλεφωνο επικοινωνιας??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ήμουν κι εγώ θύμα μαύρης μαγείας για πολλά χρόνια, μέχρι που κάποια στιγμή κατάλαβα πως όλα όσα μου συμβαίνουν δεν είναι απλώς δυσκολίες της ζωής.

    Αρχικά ήρθαν πολλές αναποδιές στη δουλειά μου, οι οποίες όσο περνούσε ο καιρός έγιναν μόνιμες. Το απέδωσα στην οικονομική κρίση που περνάμε, αλλά τελικά δεν ήταν μόνο αυτό. Σταδιακά άρχισε να πέφτει πολύ η ενέργειά μου. Μετά βίας μπορούσα να κάνω τα μισά πράγματα από αυτά που κάποτε έκανα με άνεση. Είχα μια μόνιμη “ομίχλη” στο κεφάλι μου και ζαλάδες.
    Στη συνέχεια μου παρουσιάστηκε πρόβλημα υγείας, το οποίο δεν απειλούσε τη ζωή μου, αλλά απειλούσε σοβαρά την ποιότητα της ζωής μου.

    Ώσπου κάποια στιγμή διαπίστωσα ότι είμαι στόχος μαύρης μαγείας κι έμαθα να λύνω (σύμφωνα με τις υποδείξεις σας). Από τότε, η ενέργειά μου ανέβηκε πολύ κι έτσι μπορώ να δουλεύω και να ζω όπως παλιά. Η “ομίχλη” στο κεφάλι μου εξαφανίστηκε, όπως επίσης και οι ζαλάδες. Το πρόβλημα υγείας μου σταμάτησε να εξελίσσεται. Όσο για τη δουλειά μου, βλέπω ότι οι απίστευτες ατυχίες και αναποδιές που είχα, υποχώρησαν. Ευελπιστώ να βελτιωθεί η κατάσταση περισσότερο και στο μέλλον.

    Μακάρι να το είχα καταλάβει νωρίτερα! Δεν θα είχα ταλαιπωρηθεί τόσο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παιδιά φίλοι και φίλες μου είχανε κάνει όχι απλά μαύρη μαγεία αλλα τελετή όταν ζούσα στην Αγγλία γιατί είχα ανέβει πολύ ψηλά στην ιεραρχία σε μια πολυεθνική εταιρεία και αυτή η μέθοδος είναι συνήθης για τους Άγγλους όταν θέλουνε να βγάλουνε κάποιον απο την μέση όποιος είναι σχετικός ξέρει ότι λέω αλήθεια πήγα Αγιο Ορος πηγα σε ιερείς μοναχούς τίποτα απο το κακό στο χειρότερο και ως εκ του θαύματος η προσευχή μου και η αναζητησή μου με έφερε στην θεραπεύτρια Πόπη και όλα αλλαξαν απο τότε ειλικρινά ο Θεός να της δίνει δύναμη και ενέργεια να θεραπεύει τον κόσμο απο τις αρνητικές κατάρες και οντότητες Σε ευχαριστώ Πόπη που ηρθες στην ζωή μου \Αμην\ Ιησούς Χριστός Νικά και η Ποπη βοηθά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα σε όλες/ους τις/τους αναγνώστες του blog smaragdino.
    Οφείλω να καταθέσω τις εντυπώσεις μου μετά από την επικοινωνία μου με την Poppy D.
    Η Poppy D έχει πραγματικό χάρισμα και βοηθάει απλόχερα όσους την χρειάζονται.
    Είναι ένας φωτεινός φάρος μέσα στο αχανές σκοτάδι των βασανισμένων ψυχών.
    Δεν θα γράψω πολλά παρά μόνο ότι το χάρισμα της είναι πραγματικό και η ψυχή της είναι ψυχή πραγματικού αγγέλου..
    Ο Θεός να την έχει καλά και να την επιστρέψει πίσω το καλό που κάνει στους συνανθρώπους της.
    Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Poppy D!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πολύ σοβαρο πρόβλημα κ δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την κυρία. Είναι ζήτημα ζωής κ θανάτου. Το email μου κάτι έχει πάθει κ δεν λειτουργεί. Βοηθήστε με σας παρακαλώ!!!

      Διαγραφή
  10. καλημέρα σε όλους.
    Νομιζω ήρθε η ώρα να πω και εγω την δικη μου εμπειρια με την Poppy D.
    η Poppy D ήρθε στο δρόμο μου το τελος του 2016, είχα χασει τη δούλεια μου ,
    τον αρραβωνιαστικό μου, είχα χασει τα λεφτα μου,τους φίλους μου είχα χάλια σχεση με την οικογενεια μ,τον περιγυρο μου και η υγεια πηγαινε απο το κακο στο χειρότερο. ολα πήγαιναν λάθος. Κάπου εκει μια φιλη μου έβαλε την ιδεα πως κατι μου έχουν κάνει.Το πως και το γιατι,πως δεν πίστευα κι ολα τα υπολοιπα χρειάζονται σελιδες αναλύσεις.
    Το ψαξα και γνωρισα τη Poppy D.
    Δε θα πω πολλα μονο πως είναι η ζωη μου τωρα.Αποκατασταθηκε η υγεία μου.
    Εργαζομαι και μάλιστα με δικό μου γραφειο, σταθερη πέλατεια,
    σταθερο εισοδημα. Εχουν αποκατασταθει οι σχέσεις μου με την οικογενεια μου και τους φίλους μου.Τα προσωπικά μου ειναι σε πολυ καλο δρόμο :-)χτίζω το δικό μου σπίτι !!!
    εχω μια πολυ καλη κοινωνικη ζωη. Ειμαι ευτυχισμενη, δημιουργω, απολαμβανω την ζωή.
    μπορω και χαμογελάω κάθε μέρα.
    Όλα αυτα για καποιους δεδομένα? για μένα όχι.
    Ξερω τωρα πια πως οι δυσκολίες ξεπερνιουνται με φως, αγαπη , καθοδήγηση και ελπίδα χαρις την Poppy D. Ενα ευχαριστω για τη γυναικα που με έπιασε στην κυριολεξια κ με έβγαλε ξανα στο φως απο το σκοτάδι ειναι τοσο λιγο.
    Οφείλω όμως να το πω δημόσια.
    Σε ευχαριστω μεσα απο την ψυχη μου Poppy D, μου δώσες πίσω την ζωη μου, την ελπίδα μου τη χαρα μου και με γεμισες φως.Ευχομάι όλο αυτο το φως που μοιράζεις απλόχερα στους ανθρωπους. να στο γυρίζει πάντα ο θεος πίσω διπλο και τριπλο.
    Με τιμιοτητα και ειλικρινα όποιος χρειαζεται βοηθεια είναι στο σωστο σημείο, θα βρεί ενα πολύτιμο συνοδοιπορο στη ζωη.
    Poppy D σε ευχαριστω,σε εκτιμώ και σε θαυμαζω για το κουράγιο, το χαρισμα , τη δυναμη και τη θέληση που έχεις για να βοηθας τους συνανθρωπους σου.
    με πολυ πολυ αγάπη
    Αννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος σε βοηθούσε έχω τα ίδια προβλήματα και το έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια

      Διαγραφή
  11. Πριν ένα μήνα περίπου, έψαχνα στο ίντερνετ να βρω κάτι..κάτι που να έχει σχέση με μαύρη μαγεία, γιατί τα τελευταία χρόνια η ζωή μου, πήγαινε από το κακό στο χειρότερο. Η υγεία μου, ψυχολογική και παθολογική κλονίστηκε, επαγγελματικά, προσωπικά, κοινωνικά, δεν το συζητώ, από χάλια κάτι χιλιόμετρα πιο χάλια.
    Δεν έδινα όμως ιδιαίτερη σημασία και πάλευα με κάθε αντιξοότητα και εμπόδιο που εμφανιζόταν, επειδή δεν μου ερχόταν και κάτι εύκολο γενικότερα. Είχα συνηθίσει πια και το απέδιδα κυρίως σε λάθος επιλογές και αποφάσεις. Όλα αυτά, μέχρι το τελευταίο διάστημα, όπου απλά, κουράστηκα. Κουράστηκα να αντιμετωπίζω απανωτές ζημιές, αναποδιές, δυσκολίες, καταστροφές και σκέφτηκα τελικά, μήπως δεν είναι όλα από δικά μου λάθη; μήπως κάτι άλλο συμβαίνει και οφείλω στον εαυτό μου να το ψάξω;
    Και έτσι ξεκίνησα την έρευνά μου στο διαδίκτυο και αφού η έρευνα είναι από τα αγαπημένα μου χόμπυ, πέρασα ώρες μελετώντας ό,τι υπήρχε σχετικό. Ωραία, τώρα θέλω να βρω κάποιον, που να μου πει τί συμβαίνει. Γνωρίζω πως ζουν ανάμεσά μας, άνθρωποι οι οποίοι εκμεταλλεύονται τέτοιες καταστάσεις ή ψεύδονται για τέτοιες καταστάσεις..και απλά σου αδειάζουν τσέπες. Δε θα θελα, ευχαριστώ! Αφήνω το ένστικτό μου ανοιχτό και του ζητώ να με οδηγήσει. Όπως έψαχνα λοιπόν, ανοίγω αυτό το blog και..μποουυμ..κάτι μου λέει πως εδώ θα βρω ό,τι ψάχνω. Το ξεψαχνίζω. Διαβάζω από εδώ, διαβάζω από εκεί, άρθρο-άρθρο, σελίδα-σελίδα και όσο διαβάζω, τόσο πιο ζεστά και οικεία νιώθω, κάτι που δεν το ένιωσα πουθενά αλλού.
    Λέω, αυτό είναι, θα στείλω e-mail. Πώς την λένε είπαμε την κοπέλα; Καλλιόπη. Ωραία. "Καλησπέρα Καλλιόπη..μπλα μπλα μπλα"
    Λαμβάνω την απάντησή μου..αλλά δεν είναι η απάντηση που πήρα τελικά το πιο σημαντικό. Το πιο σημαντικό ήταν το μετά. Αυτό το μετά όπου ο συγκεκριμένος αυτός άνθρωπος, η άγνωστη Καλλιόπη, είναι εκεί δίπλα μου για να καθαρίσω από την ζημιά που κάποιος γνωστός άνθρωπος επέλεξε να μου κάνει. Και να ήταν μόνο αυτό; Μου κάνει και το μεγαλύτερο δώρο..να μιλήσω με τον αδελφό μου που έχει "φύγει". Συγκλονιστική εμπειρία και την Ευχαριστώ γι'αυτό!!
    Την Ευχαριστώ όμως και για όλα τα υπόλοιπα, κυρίως, επειδή είναι πλημμυρισμένη από Φως και Αγάπη και στα μεταδίδει, στα χαρίζει και ταυτόχρονα η ίδια της ξανά πλημμυρίζει!!
    Την Ευχαριστώ, επειδή με δημιουργεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έκανες για αυτό δηλαδή ;; Παθαίνω τα ίδια ακριβώς εδώ και 1μηνα καιι...άμα κάποιος μου κάνει μαύρη μαγιά και δεν σταματάει;;

      Διαγραφή
  12. Το ίδιο πρόβλημα όπως παραπάνω και εγώ τα έχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγνώμη πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας έχει παραγινει και το είχα δει και με τα ίδια μου τα ματια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζουσα μεσα στη θολουρα στην κουραση ψυχικη και πνευματική!!! Προσωπικη ζωη μηδεν συνεχως αρρωστη με καποια χειρουργεία....απο τη φυση μου χαρουμενος άνθρωπος αλλα δυστυχως τις πιο πολλες φορες το γελιο με το ζορι...ωσπου καποια Χριστούγεννα του 19 καποιος αγαπημενος φιλος μου μιλησε για την υπέροχη αυτη γυναίκα την Poppy D ...!!!! Χωρις καμιά αναστολη την ακολουθησα εκανα οτι αυτη με συμβουλεψε και με διδαξε..!!! Η ζωη μου ο ψυχικος μου κοσμος η υγεία μου εχει αλλαξει στο τελειο!!!!! Ενα μεγάλο ευχαριστώ (που ειναι και παλι λιγο) γι αυτον τον υπεροχο άνθρωπο!!!! Ενα μεγάλο ευχαριστώ που υπάρχεις στη ζωη μου και θα υπάρχεις για παντα!!!!! Μονο ΕΣΥ ξέρεις να βοηθας!!!! Καλη Χρονια αγαπημενη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα! Ήθελα να μιλήσω κι εγώ για τη γνωριμία μου με την Poppy D πριν από 2 χρονια. Ήμουν πολύ απελπισμένη. Ένα καλοκαίρι εκτός από πολλά δυσάρεστα γεγονότα που ζούσα και με βυθιζαν όλο και περισσότερο στη μαυρίλα την απελπισία την απογοήτευση την οικονομική καταστροφή,έφτασα στο παρά πέντε να χάσω το γιο μου.
    Ζώντας όλο αυτό για χρόνια,παρακαλούσα το Θεό να με βοηθήσει. Να στείλει με κάποιο τρόπο μια βοήθεια σε εμένα που δεν είχα πειράξει ποτέ κανένα και όμως περνούσα τόσες δυσκολίες ενώ προσπαθούσα πολύ και με πολλούς τρόπους να προχωρήσω εγώ και η οικογένεια μου, να εξελιχθώ να κάνω πράγματα και συνέχεια όλα τουμ πάραν, άλλαζαν πορεία. Προς το χειρότερο πάντα.Αυτη η πορεία συνεχιζόταν και στα παιδιά μου φτάνοντας στο σημείο να κυνδυνεψει η ζωή του παιδίου μου.
    Έψαχνα συνέχεια. Η εμπιστοσύνη σε ανθρώπους που θα μπορούσαν να με βοηθήσουν είχε κλωνιστει. Μόνο χρήματα έπαιρναν.Βοηθεια καμία.
    Έπεσε λοιπόν μια μέρα στην αντίληψη μου η Poppy D. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα την Πόπη δικό μου άνθρωπο. Ειλικρινής, ευθύς,αδολη.Η Πόπη είναι ένα φως που γεμίζει και τον ίδιο τον άνθρωπο που συναναστρεφεται με φως.Αλλάζεις. Γίνεσαι δυνατός μαζί της. Σηκώνεις το ανάστημα σου απέναντι σε ο,τι κακό αδικο μυζερο και ουσιαστικά πολύ μικρό για να το αφήνεις να σε εξουσιάζει.Βλεπεις τα πράγματα πια αλλιώς....Η Πόπη είναι η Πόπη μου. Τη λατρεύω. Μετά τη μητέρα μου, μόνο από την Πόπη θα ζητούσα βοήθεια. Μόνο την Πόπη εμπιστεύομαι για οποιαδήποτε βοήθεια. Μοναδική αληθινή μου φίλη, σε ευχαριστώ. Έφερες την άνοιξη στη ζωή μας. Εύχομαι κάθε καλό κάθε χαρά σε εσένα. Όλο το φως και τη χαρά που μου έφερες να γυρίσει πίσω σε εσένα 1000 φορές πιο λαμπερό και φωτεινό. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα σας. Ο Αδελφός μου έχει Μαύρη μαγεία από την κοπέλα του εδώ και χρόνια. Τη μπορο να κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα μπορούσατε σας παρακαλώ μου στείλετε εσεις ένα mail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζούσα μέσα στη θολούρα στην κούραση ψυχική και πνευματική!!! Συνεχώς άρρωστη με κάποια χειρουργεία....!!!! Ώσπου βρήκα την Πόπη εδώ . Χωρις καμιά αναστολή την ακολούθησα έκανα οτι με συμβούλεψε και με δίδαξε..!!! Η ζωή μου ο ψυχικός μου κόσμος και ιδιαιτέρα η υγεία μου έχει αποκατασταθεί πλήρως. Αντιμετωπίζω την ζωή με ελπίδα και δύναμη πλέον.
    Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την μεγάλη βοήθεια που μου προσέφερε η Πόπη .  Αισθάνομαι ευλογημένη που βρέθηκε στον δρόμο μου για να με καθοδηγήσει από οτιδήποτε κακό μου είχε συμβεί. Την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την απέραντη βοήθειά της. 

    Της εύχομαι να είναι πάντα καλά και ευλογημένη, ώστε να μπορεί να βοηθάει όσους χρειάζονται την βοήθειά της και την καθοδήγηση της. Χίλια ευχαριστώ.

    Με εκτίμηση Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα δεχομαι μαγεία εδω και πολλά χρόνια από μια γυναίκα στην αρχή δεν το καταλαβενα Τωρα φοβάμαι να κανω το οτιδήποτε μου έχει κάνει εργασίες μέχρι και στο σωμα μου από την ζηλεία της θέλει να μου στερήσει μέχρι και αυτό που μου έδωσε ο θεός είμαι απελπισμένη πραγματικά αν μπορουσε κάποιος να με βοηθησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εξαιρετική προσέγγιση σε όλα τα ερωτηματικά που ενδεχομένως βασανιζουν το ανθρώπινο γένος. Ψυχική ενδυνάμωση και εμπρακτος διαφωτισμος στην αυτογνωσία. Πόπη Δουκακη Σπυροπουλου, σε ευχαριστώ θερμά για ο, τι έκανες και κάνεις για μένα και την οικογένειά μου και αισθάνομαι ασφάλεια που γνωρίζω ότι πάντα είσαι δίπλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί σωστά, δέχεσαι επιθέσεις και προσβολές από παντού , απομακρύνονται αγαπημένα σου άτομα χωρίς λόγο, σε έχουν απομονώσει όλοι.
    Και τότε έρχεται η Poppy D. χωρίς καθυστερήσεις και χωρίς πολλά λόγια να σου ανοίξει τα μάτια και να κάμψει τις όποιες επιφυλάξεις σου , γιατί υπάρχουν πράγματα που φαίνονται και άλλα που δεν φαίνονται !
    Σε βοηθάει να καταλάβεις ότι πρέπει εσύ να είσαι καλά και κάνει καταπληκτική δουλειά γι αυτό . Σου ανοίγει όχι μόνο τα μάτια αλλά και τον δρόμο και συνεχίζει να είναι δίπλα σου σαν αδελφή , φίλη , Άγγελος
    Και μόνο η επικοινωνία μαζί της είναι Αποκάλυψη .
    Σε ευχαριστώ Πόπη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα χρειάζομαι την βοήθεια σας..έστειλα έναν άνθρωπο να κάνει μια δουλειά σε ένα πολύ κακό σπίτι που ήξερα ότι κάτι συμβαίνει εκεί μέσα και ο άνθρωπος από τότε δεν είναι καλά.. εγώ φταίω για αυτό.. τι να κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολύτως τίποτα! Να μην κάνεις το παραμικρό! Ο ίδιος ο άνθρωπος, αν θέλει, να ζητήσει βοήθεια. Αφού δεν γνωρίζεις τί να κάνεις, μην κάνεις κάτι, γιατί μπορεί να τα κάνεις όλα χειρότερα...

      Διαγραφή
  23. Σας ευχαριστώ δεν αντέχω της ενοχές και τις τύψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα ..όταν ένας άνθρωπος που έχει πάνω του μαύρες ενέργειες μετά από τελετουργικό και τις θρεφει για πολυ καιρό φεύγει από την ζωή τι γινονται αυτές οι ενέργειες? Προσκολουνται στους οικείους του? Μένουν στο σπιτι ? Πρέπει να καθαριστεί η οικογένεια ή φεύγουν? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ πολύ για την ερώτησή σου. Έχω γράψει ολόκληρο άρθρο πάνω σε αυτό: https://smaragdino.blogspot.com/2022/08/blog-post.html.

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα Καλλιόπη σου έχω στείλει email είναι ανάγκη να επικοινωνήσεις μαζί μου. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ένιωθα ότι έχω μαγεία πάνω μου.

    Προσπάθησα μέσω κάποιων θεραπευτών να βρω την λύση, αλλά και με την βοήθεια ιερέα... Όλα αυτά δεν είχαν κανένα σταθερό αποτέλεσμα και ό,τι έκανα έπεφτε στο κενό..

    Είχα αποφασίσει να μην ξανά ασχοληθώ με το θέμα του λυσίματος. Είχα αποδεχθεί πως θα πεθάνω με μαγεία και με τα πολλά προβλήματα που είχα (σωματικούς πόνους, οικονομικά μπλοκαρίσματα, άσχημες ερωτικές σχέσεις). Είχα πολλές ενεργειακές επιθέσεις καθημερινά που με τρόμαζαν τρελλά και ήμουν απελπισμένος και σε απόγνωση.

    Κάποια μέρα έτυχε να ακούσω στο YouTube μια συνέντευξη που είχε δώσει σε έναν ραδιοφωνικό σταθμό η Πόπη. Μου άρεσε πολύ η ενέργεια της. Όλο αυτό που έβγαζε όταν άκουγα την φωνή της. Έτσι, αποφάσισα να έρθω σε επικοινωνία μαζί της..

    Σκέφτηκα πως είναι το τελευταίο που θα κάνω..ήταν η τελευταία μου ελπίδα..

    Μου δίδαξε πως μπορώ να θεραπεύσω τον εαυτό μου. Σε ενεργειακό και νοητικό επίπεδο.

    Το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι μου έδωσε την ευκαιρία να καταλάβω (όχι μόνο θεωρητικά) ότι εμείς ίδιοι μπορούμε να θεραπεύσουμε αλλά και να αρρωστήσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό.

    Αυτό που με εντυπωσίασε από την αρχή, ήταν η πληρότητα των γνώσεών της, η ικανότητά της να μεταδίδει σε άλλους ανθρώπους τις γνώσεις που χρειάζεται ο καθένας, να τους βοηθά και να τους υποστηρίζει σε κάθε βήμα τους και να είναι παρούσα κάθε φορά που την χρειάζονταν.

    Σου είμαι ευγνώμων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα μπορούσα να φτάσω σε σημείο να γνωρίζω πώς να ασκώ τόση μεγάλη επιρροή κι ενίοτε και έλεγχο στο καλώς έχειν (wellbeing) το δικό μου και της οικογένειας μου, σε τόσα πολλά επίπεδα και σε τόσο μεγάλο βαθμό.

    Χάρη στην Καλλιόπη, στα μαθήματά της, στις γνώσεις τις και την εμπειρία της, ξεκίνησα ένα συναρπαστικό ταξίδι το οποίο από τα πρώτα κιόλας βήματα μου έχει επιτρέψει να βοηθήσω καταλυτικά τον εαυτό μου και κυρίως την σύζυγό μου και τα παιδιά μου να ξεπεράσουν διάφορα προβλήματα - με τις περιπτώσεις να αφορούν από την πιο απλή ενόχληση μέχρι ενεργειακές επιθέσεις και επιθέσεις τελετουργικής μαγείας. Αυτό είναι από μόνο του ένα δώρο ανεκτίμητης αξίας του οποίου η ωφέλεια είναι ευλογία για την ζωή κάθε ανθρώπου, κατά την γνώμη μου.

    Από εκεί και πέρα όμως, αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι αυτά που μαθαίνει όποιος προχωράει στα μαθήματα της Καλλιόπης, του δίνουν την ευκαιρία να πάρει την ζωή του στα χέρια του και να διαμορφώσει τα επίπεδα ευδαιμονίας που ο ίδιος θέλει ή καλύτερα που ο ίδιος μπορεί να δεχτεί για τον εαυτό του.

    Η πορεία της εκπαίδευσής μου, έχει ανοίξει δρόμους και δυνατότητες που ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν πίστευα ότι μπορεί να αγγίξει ένας απλός άνθρωπος κι αυτό με την σειρά του έχει αναπτύξει κατακόρυφα την συνειδητότητα μου, την οπτική μου και την αυτοπεποίθηση μου, επιτρέποντάς μου να βελτιώνω τους διάφορους τομείς της ζωής μου με τρόπο ασφαλή και σύμφωνα με τους θειους νόμους.

    Είμαι ευγνώμων Καλλιόπη για όσα μου μαθαίνεις, όπως και στην σύζυγο μου που σε ανακάλυψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Την Καλησπέρα μου σε όλους!!

    Η Καλλιόπη αγαπητοί, λειτουργεί σαν την διαφήμιση της Aegean "Έχω πάει". Ξέρω, όσοι γνωρίζετε την συγκεκριμένη διαφήμιση ήδη χαμογελάτε. Αυτό θα σας συμβεί και με την συναναστροφή σας με την Καλλιόπη!! Θα νιώσετε όμορφα οτιδήποτε και να σας απασχολεί!!

    Έχει "πάει" ήδη σε αυτό που σας συμβαίνει ή που το υποσυνείδητό σας, θα σας οδηγήσει.
    Τί σας συμβαίνει; Πού θέλετε να "πάτε"; Τί σας βαραίνει; Τί σας απασχολεί; Τί σας καταστρέφει;

    Αν ο προορισμός σας λοιπόν δεν είναι το Γερεβάν, προς το παρόν, αλλά η σωτηρία σας, η Καλλιόπη είναι ο άνθρωπός σας.
    Και ο δικός μου..εδώ και 4 χρόνια. Το πού και πώς ήμουν πριν 4 χρόνια, με το πώς και πού είμαι τώρα, είναι αυτό που την κάνει ξεχωριστή.

    Το κυριότερο όμως; Είναι ότι ήθελα να "πάω". Στο Γερεβάν δεν έχω πάει, ακόμα, αλλά Καλλιόπη έχω πάει!!!!
    Η σειρά σας τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαίρομαι πολύ που βλέπω τόσα καλά σχόλια, γιατί κι εγώ καλά πράγματα ήρθα να πω!

    Με την Καλλιόπη δουλεύουμε κοντά έναν χρόνο τώρα και η ζωή μου έχει αλλάξει ριζικά. Έχουμε κάνει πάρα πολλά λυσίματα, και όχι μόνο λυσίματα, αλλά και πολλών ειδών δουλειές, και ενεργειακά και γενικά. Νιώθω πιο δυνατή από ποτέ! Και όχι μόνο εγώ, αλλά το βλέπουν και οι άλλοι γύρω μου. Έχω γίνει τελείως άλλος άνθρωπος (και το λέω με 100% καλή έννοια!), έχω βελτιωθεί τρομερά, και έχω καταφέρει να απελευθερώσω πια και να ξεφορτωθώ ενοχές, βλαβερές πεποιθήσεις και πολύ αρνητισμό που κουβαλάω πάνω μου εδώ και δεκαετίες! Και όχι μόνο αυτό, αλλά η Καλλιόπη έχει φροντίσει να με εξοπλίσει και με πολλά εργαλεία που μπορώ να χρησιμοποιώ για να διατηρώ την ισορροπία μου και τη δύναμή μου.

    Έχω πάρει τα πάνω μου και ανυπομονώ για το επόμενο κομμάτι της ζωής μου, γιατί ξέρω ότι θα μπω και θα θερίσω!

    Όλοι δουλέψτε με την Καλλιόπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή